wtorek, 23 grudnia 2014

Życzenia i podziękowanie.

Z racji tego, iż jutro jest wigilia to chciałabym Wszystkim swoim czytelniką życzyć wesołych świat, dużo uśmiechu na twarzy, wielu prezentów pod choinką, spełnienia wszystkich marzeń! Żebyście miło spędzili czas z rodziną! I czego sobie tylko zażyczycie :* 
Wesołych Świąt, Kochani! ❤️



+ Chciałabym Wam bardzo, bardzo mocno podziękować za prawie 2 tysiące wyświetleń na blogu i za wszystkie miłe komentarze, które od Was dostałam. Jestem mega szczęśliwa, bo to tak jakby mój prezent od Was na święta hahah :*
Jeszcze raz bardzo dziękuje i widzimy się już niedługo z kolejnym rozdziałem!



Całuski Veroniczka! Xoxo 


2 komentarze:

  1. Trochę spóźnione życzenia świąteczne no to wszystkiego najlepszego z okazji Świąt :) znalazłam wczoraj tego bloga i uważam że jest cudowny wybacz że nie skomentowalam poprzednich postów ale nie mialam za duzo czasu od dzis komentuje wszystkie posty mam nadzieje że będziesz dodawać rozdziały tak szybko jak możesz ♥ wesołych Świąt Bożego Narodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaha dziękuje :) jeżeli chcesz być na bieżąco z rozdziałami, wejdź w post z "informacja" i podaj dam swój nick do Twittera, a ja będę cię informować :)
      Miłego dnia xx

      Usuń